Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Szerelmemről

2011.06.26. 22:49 | Alonzo | komment

Krisztián...


Amikor meghallom ezt a nevet, libabőrös lesz a hátam. Egyszerűen imádom a cukipofát. Gyönyörű hosszú barna haja van, Endrén lakik. Vicces, hogy Szentendrét Endrének becézik az ott lakók. Engem senki sem becéz Endrének... Jó, lehet azért, mert Zolinak kereszteltek az apukáim... 

Na de eltérek a tárgytól! Krisz az egyik legjobb barátom és totálisan belé vagyok habarodva. Ő is szeret engem, de ezt ritkán meri kimutatni. Egyszer megölelt egy Tescoban, amikor senki sem látta... De én igen! Ő tanított meg fuvolázni is, meg gitározni. Igazi gitárművész, jobb, mint Varnus Xavér... vagy az hegedűs? Mindegy is...

Együtt vagyunk tagjai a Szent Antal Nimród gimnázium tenorkórusának. A gimit mi csak "szentantal"nak becézzük. Az ajtófélfát elvileg Szent József ácsolta. Mi ebben nem nagyon hiszünk, mert József nevű szent nem is létezik.

Megint elkanyarodtam... Szóljatok rám legközelebb! Szóval Krisz... Folyton vágyálmaim vannak róla. Sajnos nem mindet írhatom le, mert apukáim ellenőrzik a blogomat. Szia apu és apu!

Néhány kevésbé durva vágyálmomat majd megosztom veletek. (: Egyenlőre legyen ennyi elég.

Na szióka!

Címkék: krisz szentantal szentantal tenorkórusa
süti beállítások módosítása