Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Juteszembe!

2011.07.04. 02:53 | Alonzo | komment

Wowowowoowww! Most jutott eszembe:

 

... néha szoktam linkelgetni dolgokat. Annyira nem feltűnőek ezek a hivatkozások, mert beleolvadnak az alap betűtípus-színbe. Pont ezért oda szoktam mögéjük írni, hogy 'klikk!'.

Viszont előfordul olyan is, hogy nem írom oda, például akkor nem, hogyha az elköszönésben van a link, mint a legutóbbi poszt végén, meg még pár korábbi bejegyzésben is. Szerintem érdemes rákattintonotok, hogy értsétek, miért köszönök el így, vagy éppen úgy.

Na pusza.

süti beállítások módosítása