Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Rossz kisfiú voltam

2011.07.01. 15:55 | Alonzo | komment

 Általános tulajdonságom,...

 

 

... hogy menőnek meg egoistának mutatom magam. Úgy minden téren. Ebben az a vicces, hogy valahol nagyon mélyen az is vagyok, aztán erre rájön az emberi létem, és az törli ezt az egoizmust, mi több egy null-önbecsülésű maszkot húz rám; nade most jön a csavar: erre a maszkra húzom az általános Zoli-maszkot, aki hűde menő satöbbi.

Na nem is erről akartam mesélni, hanem hogy tegnap megint játszottam az eszem, és picit túllőttem a célon a menőzzéssel, már-már pofátlan voltam. Miután lefeküdtem aludni, el kell mondjam nektek, nyomasztott ám rendesen. És képzeljetek, közületek volt az az ember, kedves olvasóim, akivel ez az esetem történt.

Így hát elnézést is kérek, írásban benyújtva. A vicc csak az, hogy szerintem nem is tudja az a személy, akiről beszélek, hogy róla van szó, mert fel sem vette azt a bizonyos megjegyzést. Nu mindegy is.

Na, hasta la vista!

süti beállítások módosítása