Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Tanáraim 2.0

2011.09.17. 13:17 | Alonzo | komment

Elkezdődött a tanév...

 

 ... már majd' egy hónapja, így elérkezettnek látom az időt, hogy ismét megemlékezzek a tanáraimról.

Korábban írtam róluk, stílszerűen a Tanáraim című posztban. Aztóta változott a helyzet, szóval kicsit frissítésre szorul a halállista khm... tanárlista.

Példának okáért Gézey Adalbertet leváltotta az igazgatónk, aki egy kedves, szláv férfi. Hittanból megkaptuk Győző atyát, aki Timont váltotta.

Na és a faktok... én azt hittem, hogy a rubrikákba nem a választandó fakultáció nevét kell írni, hanem X-elni kell, ezért az X nevű fakultációra iratkoztam fel, így én most X-faktos vagyok. Van a TV-ben rólam egy műsor, amiben szó van az X-faktról is. Én egy igazi X-fakt-troll vagyok... Najó, elég. Oxidálódik. Mint hal a vízben. Mi? Ti, ők.

Asszem itt befejezem. Mint XVI. Lajos. Ja, hogy őt lefejezték? Vagy La Fayette-ezték? Mindegy...

Címkék: agymenés szentantal
süti beállítások módosítása