Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Komédia-kör

2011.07.03. 02:02 | Alonzo | komment

Még mielőtt megkérdeznétek,

 

...nem, nem azért maradtam fenn háromnegyed kettőig, hogy ilyen zenét - tudniillik az előző posztban bemutatottat -  hallgassak. Csak egész véletlenül belebotlottam az óránkénti komédia-köröm végén.

Hogy mi az komédia-kör? Egy fogalom, amit most alkottam meg, csak a Ti kedvetekért. És hogy mit takar?

Nos, azt, hogy végigjárom ezeket a többé-kevésbé poénos cuccokat megosztó oldalakat. Megéri, mindig találok 2-3 képet a több tucatból, amiért érdemes volt végignézni ezt a tizenegy honlapot. A maradék képek pedig vagy szarok, vagy egymástól lopták... Nah, hogy melyik ez a tizenegy szájt? Reklám következik:

Na és a legjobbak:

Nah. Szóval ezeket nézegetem én ha unatkozom. A vicces az, hogy nem ezek kapcsán jutottam el az imént linkelt videóhoz, hanem Ray William Johnson által.

Nos, Ray WJ egy gazdag amcsi, aki Los Angelesben él. Több youtube-csatornája is van, az egyik - erre iratkoztak fel legtöbben a youtube-on, ez a tény szerintem magáért beszél - az Equals Three (klikk!), minden szerdán bemutat 3 vicces videót a srác.

A másik csatornáján - Breaking Los Angeles (klikk!) - vlogol, tehát bemutatja a mindennapjait, hogy jár-kel LA-ben, hogyan partyzik, átugrik Hollywoodba satöbbi.

A harmadik csatornájaYour Favorite Martian (klikk!), ahova zenéket tölt fel, amiket ő meg a bandája készítenek. Nem mondom, hogy kötelező megnéznetek, de szerintem érdemes ilyet is látni az életben.

A csávó abból él tkp, hogy a youtube-ra készít dolgokat, a youtube pedig fizet neki, mert ugye ha megnéznek egy videót, akkor megnézik a videó melletti reklámot is, ergo a youtube bevételhez jut a cégtől, aki reklámozott az adott youtube lapon. Na mindegy, nem ragozom tovább, furfangos egy fickó, az a lényeg...

Szóóóóóóóóóval, Ray William Johnson legújabb a Breaking LA részben mutatta be ezt a csávót, akitől a videót linkeltem az előző posztomban. Kicsit hosszúra sikerült a magyarázat, talán ez eddig a leghosszabb posztom, de - meg kell mondjam - nagyon örülök, hogy ezt is megoszthattam veletek. Tényleg.

Az a helyzet, srácok, hogy akármennyire is örülök a hosszú posztnak, itt félbe kell szakítanom, mert tapasztalatból és tudományos kutatásokból tudom, hogy az emberek nem olvassák végig a hosszú szöveget„áhh ez hosszú, hagyom a francba”. Viszont ha én most ezt elvágom itt, és a kövi posztban folytatom, akkor nagyobb a valószínűsége, hogy elolvassátok.

Na, szégyelljétek magatokat...

süti beállítások módosítása