Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Alvás helyett

2011.06.27. 01:00 | Alonzo | komment

Nem tudok aludni...

 

...viszont az előbb felrémlett előttem egy gyönyörű jövőkép. Mondanom se kell, rögtön bekapcsoltam a laptopot, hogy leírhassam Nektek. Tudnotok kell, hogy van egy osztálytársam, lány... Hm... Sok lány osztálytársam van. Fel is sorolom őket:

  • K. Hanna - hosszú barna haja van, nem olyan magas, sztem egész jól néz ki. Jóba vagyok vele. Ha nem lennék, nem vele kezdtem volna a listát.
  • Sz. Nóra - Hosszabb szőkésbarna haj, szintén normál termet. Ami a csajok esetében a kicsit jelenti. Nos, Nórit imádom, de sajna arra neveltek, hogy a lányokat nem szerethetem, így nem is teszem. De jóba vagyunk, aszondja egyszer: "bírom a meleg srácokat, nem kell félni, hogy belém szeretnek" - azt te csak hiszed, kislány...
  • B. Eszter - Hosszú szőke haj, amolyan mindet-tudó típus. Nem néz le azért, mert meleg vagyok. Viszont Krisz szerelmes belé és ezt sosem tudom neki megbocsájtani. Pedig, Eszti nem is szereti Krisztiánt. Háh! Egy ide!
  • Sz. Dóri - Vele is jóba vagyunk. Nagyon rég óta. Együtt szoktuk a körmeinket kifesteni, meg ilyenek. Volt, hogy a hajam is befestette. Egyszóval - jó barát.

A többieket hagyjuk a pickurába. Apukám azt tanította, hogyha csúnya szót akarok mondani, mondjam inkább buzisan. Ezért mondok picsa helyett pickurát. Picit szégyellem, én nem akarok azzal menőzni, hogy más vagyok.

Naszóval: Az álomképem, hogy Krisz egyszer összeházasodik Esztivel, de Eszti csak pudingot tud készíteni, mert egy szajhácka ("csúnya szavakat csak buzisan!").

Egyszer azonban átjön hozzám Krisz meg Eszti vendégségbe. Én mézes puszedlit készítek meg meggyes pitét. Krisztián imádja majd és elválik Esztertől, mert ő csak pudingot tud csinálni. Én pedig férjül veszem, mert addigra az LMP lesz kormányon, és szabad lesz a melegházasság.

Lesz majd kötényem is a konyhába. Meg aztán Krisztiánt is megtanítom sütni-főzni (és sülve-főve együtt leszünk) és majd mindkettőnknek lesz egy köténye. Az enyémre az lesz írva: "Ő A FÉRJEM -->" az övére pedig: "<-- Ő A FÉRJEM". És ha majd vendégek jönnek, úgy nyitunk ajtót, hogy egymás mellett állunk. 

Aztán lehet,hogy néha elfelejtjük melyik oldalra kell állni, és mindkettőnk nyila az ajtófélfára mutat majd. LOLcsi. 

Na szíveim, megpróbálok aludni. Remélem nem maradtatok fenn ilyen sokáig, hogy az életemről tájékozódjatok...

Na puszi mindenkinek! <3

Címkék: krisz agymenés eszter dóri nóra hanna
süti beállítások módosítása