Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Újra itt van, újra itt van...

2011.08.24. 13:38 | Alonzo | komment

Hát sziasztok!

Rég láttuk egymást, mi? Hát ezvan. Nekem nyár volt, elmentem ide, meg oda, és francnak se volt ideje, meg kedve blogolni. Illetve kedvem az volt, csak fölös időm nem. Újabban a Bővebben nevű fb-oldalt szerkesztem. Nagy móka, sok a buta ember... Szörnyen sok.

Amúgy sajnos az van ezzel a bloggal, mint minden mással: belekezdek nagy kedvvel és célokkal aztán pár hónap múlva abbahagyom. Általában mindennel ezt csinálom, valszeg a Bővebbent is ejteni fogom egy idő múlva. Ez van.

Most itthon vagyok, rohadt meleg van. Dóri a Balatonon van, nyííííííííí. Mindegy, nem írok semmit. Pedig írnék, de inkább nem. Asszem mára bőven elég ennyi belőlem.

Csókdoslak titeket!  

süti beállítások módosítása