Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Kowakő az éjszakában

2011.06.29. 01:52 | Alonzo | komment

Minden perccel rövidebb az éj...

 

... és mindjárt véget ér. Lassan felkel a Nap, az égen egy utolsó csillag ég úgy, mintha érezné a tempót. És talán mindenki él és érez. Így jó, ennyi jár, amíg itt vagyunk.

Mindegy, hogy mit gondol magáról az ember és akkor indulhat a tánc. Itt forradalom lesz, nem kulturális bomba, de robbanás. 

Mert mindig az nyeri a kört, aki már az első menet előtt feladta. Minek maradnál két tűz között? 

A lehetetlen egy tévhit, mint egy dzsinn, vagy bármi más amit szépnek látsz. Megesik, hogy nézem az arcod a falhoz vágott ló, ami állva alszik. 

Hidd el lassan tovább élsz... Fenn az ég és lenn az óceán. Megélünk a nyele nélkül. Mindegy, milyen hős az ember, beleszédül. 

Vagy itt van ez a nap, mit lapra rak. Aki keveri a kártyát, az oda megy, ahova akar. Mer a gyomrod a tank és a benzin a táp, na mizu, mizu, mizu? 

 

 Na, kitartás!

Címkék: agymenés idézet
süti beállítások módosítása