Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Ez fájni fog

2011.07.05. 02:53 | Alonzo | komment

Az előző posztomat azért kaptátok,

 

...mert ti vagytok az igék, én pedig azt akartam, hogy művelődjetek egy picit. Én vagyok a műveltető igeképző...

Nah, megyek aludni, a komédia-körömet már jópárszor végigjártam, kiegészítve a Comixed-del, meg a 9GAG-gel. Ezek is nagyon jó oldalak ám, csak angolok.

Na köszi, csá, helló.

Címkék: agymenés
süti beállítások módosítása