Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Holnapunk a tegnapunk

2011.07.01. 01:13 | Alonzo | komment

 Jó kérdés,...

 

... hogy miért ez lett a bejegyzésem címe. Talán mert semmi jó nem jutott eszembe, ezért elloptam a Hooligans egyik dalcímét (klikk!). Na mindegy is.

A mai egy teljesen érdektelen nap volt, viszont elhatároztam, hogy lefekszem egykor. Egy óra sajna már elmúlt, így adtam magamnak még fél óra haladékot. Aztán megköszöntem magamnak. Mondtam már, hogy skizoprém vagyok? Asszem ja.

Az előbb pattogattam kukoricát, szerencsére apuék nem ébredtek fel rá. Én sem ébredtem fel rá, pedig én még nem is aludtam, hát akkor meg ők hogy ébredhettek volna fel? Megettem a popcornt, aztán megittam egy liter vizet. Kicsit sós volt. No nem a víz, a popcorn. Azért ittam a vizet.

Sós vízről jut eszembe - a tenger vize sós. A Balatoné pedig széles, és keskeny a híd rajta, szóval ne menj arra, kisangyalom, oks? Mert még a végén leesel róla. Najó, inkább ne essél bele, hanem ess vélem szerelembe. Külön kérésre szívesen eléneklem bárkinek, ha biztosítotok mellém egy vonós-négyest, mint ennek az Ötvös CsillánakHm... Hát normális vagyok, most komolyan?! Asszem ja.

Feltűnt, hogy két bejegyzéssel ezelőtt is azt írtam, hogy "asszem ja"? Remélem igen, különben meggyanúsítalak Téged, kedves olvasóm, hogy kibaszottul-de nem ide figyelsz, miközben a monitort nézed és a hülye zenéidet hallgatod, és a szemed csak végigfut a soraimon. Na de mindegy. Ha te nem, hát más majd figyel rám. A buzikra mindenki felfigyel. Még az is, aki nem. Hidd csak el nekem.

Azt hallottam, hogy az idő pénz. Valaki elmagyarázná, hogy ezt hogyan kell értelmezni? Köszönöm előre is. Megyek szunyálni.

Na hajrá, Magyarország, hajrá magyarok!

Címkék: agymenés idézet
süti beállítások módosítása