Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Itália földjén S01E01

2011.07.17. 11:19 | Alonzo | komment

Röviden,

 

mert nem akarok senkit untatni: Tegnap délután indultunk, elég késő délután. Előtte még beültünk egy étterembe, megtömni a bendőnket. Aztán felcuppantunk az M7esre és száguldás, Porsche, szerelem…

Néha a (nem létező) bátyám is vezetett. Amióta megvan a jogsija, nem vezetett, most meg rögtön autópályán, külföldön.

Lényeg a lényeg, hogy raga… khm, szóval: egy szó, mint száz, megérkeztünk 2 körül, felpakoltunk, stb, fél 3 körül már aludtam is. Ennyi. Semmi extra, ezt otthon is megtudtam volna csinálni – ülni órákon keresztül, aztán lefeküdni aludni. Fene tudja, miért olyan extra ez az Olaszország… Az elkövetkezendő két hétben talán rájövök. (:

A mai program amúgy Sauris nevű település és környéke, vmint az ottani Festa del Prosciutto, azaz a Sonkaünnep. Tudni kell, hogy Olaszban mindig ünnepelnek valahol valamit, így ott most épp a sonkát. Voltam már egy-két éve ezen a Sonkaünnepen… Vannak standok, ahol van sonka, sajt, meg mittomén… Majd most felfrissítem az emlékeimet.

Na, csókoltatok mindenkit, Alonzo’s off. 
 

süti beállítások módosítása