Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Tervek a nyár hátralévő részére

2011.07.08. 01:06 | Alonzo | komment

Tegnap nem írtam posztot,

 

... és most is csak azért írok, hogy bejelentsem: itt hagylak titeket pár napra. Holnap negyed 7es buszra szállok és lezötyögök a Balatonra. Hiányozni fogtok, de nem annyira, mint én nektek. Háhá!

Szal holnap megyek, és ha az Ég is úgy akarja (klikk!), ott maradok egészen szerdáig, vagy csütörtökig. It depends on the weather. Mondhatni weather permitting. Remélem jövő pénteken Dórival még összefutok.

Juteszembe, Hannával ma moziztunk, a Super 8-at néztük meg. Blogolhatnék a hibáiról meg a logikai bukfencekről órákig, de aludnom kell. Így csak annyit mondok, összességében jó volt, moziban nézzétek meg, ha meg akarjátok nézni... Jó képi világ és hangok.

Szóval visszatérve Dórira, jövő héten koccanunk, aztán szombaton végleg búcsút veszek tőletek, és elindulok a nagy Itáliába. Aztán ott is maradok július végéig, amikor is át-tevegelek Horvátországba. Vagy nem ott vannak tevék? Mindegy. Megnézek egy-két piramist, aztán augusztus második hetében hazajövök. (Horvátországban nincsenek is piramisok - bambák...)

Ezalatt szuper dolgokat csinálok majd nyolcat is, híres városokat nézek, strandolok, amit csak el tudtok képzelni. Pfujj, ti perverz disznók!

Na jólvan, tényleg megyek. Aludni kéne már most, mert lebontják a várost... (Műveletlenek és akiknek nem volt gyerekszobájuk katt ide!)

Jó estét, jó szurkolást! (Műveletlenebbek kedvéért: Knézy Jenőtől idéztem)

Ui.: Kicsit morcos vagyok, mert holnap jön ki a Burn Notice, meg az =3 (Equals three, Ray William Johnson poénos videói) kövi része és nem fogom látni. Meg azért is, mert Dórival holnap taliztam volna. Meg azért is, mert Zánkán csak a faluházán van net... Asszem csak ennyi. Na nem rinyálok tovább, fürdök, hajat mosok, fekszem.

süti beállítások módosítása