Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

„Csak fel akartam vázolni, hogy bírlak, de nem tudok táncolni...”

2011.09.07. 17:53 | Alonzo | komment

Sosem gondoltam volna,

 

hogy ilyet fog a számból elhangozni, de ez a Fluor szám jó! Tényleg. Meg vicces, meg ilyenek. Hallgassátok meg, ne húzzátok előre a szátokat, hogy "nyííí, de hisz ez FLUOR, AMI GÁZ!!!" (kémiafaktos köcsögök!). Puding próbája az evés, ahogy azt mondani szokás.

 

Címkék: kis éji zene kisestélyi zene
süti beállítások módosítása