Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Apuékról

2011.06.27. 17:10 | Alonzo | komment

 Kálmán és Johnny...

 

...így hívják apuékat. Mostantól én is így írok majd róluk. Kalef - mert így becézzük - jól kereső üzletember, Johnny amerikai, playboyként dolgozott a tengerentúlon. Aztán összeismerkedtek  Kaleffal és nagyon megszerették egymást.

Mikor elmúltam 10 éves, elkezdtem rajta gondolkodni, hogy melyikük lehet az anyukám... Merthogy a másik családokban mindig van valaki aki megszüli a gyereket. Vajon Kali vagy Johnny szült engem? Aztán idővel rájöttem, hogy ez őrültség, a férfiak nem szülnek. Pedig láttam egyszer egy ilyen filmet Schwarzy-val ahol részt vesz egy titkos kutatás projektben és gyereket szül. Na mindegy, ilyen a valóságban nincs...

Aztán nem sokkal azután, hogy felmerültek bennem ezek a kérdések, apuék leültettek, "Fiam, valamit mondanunk kell apáddal" - mondta Kalef. Johnny nem tud valami jól magyarul, ő csak bólogatott. Kálmán elmesélte, hogy nagyon sokat gondolkodtak Johnnyval, hogy hogyan legyen gyerekük, mert hát csak egyiküktől születhetek majd... Végül meghozták a döntést, elmentek egy intézetbe, beleverték egy kis tégelybe majd feladták a hirdetést az Magyar Nemzetben: "Keressük a nőt, aki kihordaná gyermekünket, természetesen jutalom fejében."

Egy héten belül jött is a jelentkező, lezsíroztak mindent apuékkal, aztán mesterségesen megtermékenyítették. Sajnos nem tudom, hogy hívják az anyukámat... Csak azt tudom, hogy miután megszülettem, anya nem akart visszaadni apuéknak, üvöltött, de apuéknál voltak a papírok és vigyorogva lobogtatták anyu szeme előtt: Ezt benézted, kicsim, a gyerek a mienk - mondta Kali és levágott a kórházi ágyra egy köteg húszezrest - bár nem is jártál olyan rosszul, ribanc...

Azóta ők nevelnek. Nagyon jó apák ők, szerintem senkinek sincsenek náluk jobb apukái. A következő post-ban (klikk!) Johnnyról írok még pár sort.

Na sziasztook (:

Címkék: johnny kalef két apa
süti beállítások módosítása