Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Kis éji zene

2011.07.05. 03:01 | Alonzo | komment

Gondoltam, időnként fogtok ilyet kapni... 

Johnny Gold-ot ágyazok be nektek, az első klipjét, ugyanazt külföldiül, és a második klipjét. Jó szórakozást! 

Annyit még hadd mondjak el előtte, hogy amit a csávó csinál, az csak egy vicc. Ő színész alapból, és csak poénból készítették el ezt a pár videót (A bennük lévő helytelen magyar- és angol nyelv használat szintén direkt van).

Illetve van egy sorozat, a Johnny Gold, a magyar celeb. Sztem nézzétek, humoros. Tényleg. Na a három videó:

Ja, és még ez, a sorozatot innen nézhetitek:

Címkék: kis éji zene
süti beállítások módosítása