Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Újra itthon

2011.07.13. 12:06 | Alonzo | komment

Hazatértem három napra

 

... hogy aztán megint itt hagyhassalak titeket. Ez van. Na, elmesélem mit csináltam az elmúlt pár napban.

Péntek - fél hatkor keltem, hogy a fél hetes Volánt elérjem. Ott is voltam félkor, de a busz kicsit későn állt be, egy diákcsoport meg ott szerencsétlenkedett, a sofőrrel együtt, szal késve indultunk.

A buszon aztán magam mellé raktam a sporttáskát, de folyosó túlsó felén lévő aisle-seat-en ülő papa - aki amúgy mindenkinek segített felhajtani a kartámláját - megkért, hogy vegyem le, biztos akarnak majd odaülni. Jólvan, levettem, ültek is. Egy idős néni, aki végig a nyakát nyújtogatta... Elhangzottak ám megmosolyogtató párbeszédek a közelemben, de régvolt már, elfelejtettem.

Zánka, 9:30, befut a busz. Nagymamám a megállóban, épp kérdezi az egyik leszálló nőt, vajon nem felejtettem-e el leszállni. A nő megnyugtatja, jó hangosan: "Van itt egy szőke fiú, lehet, hogy ő az." Én meg kínosan mosolyogva leavászkodtam a buszról, miközben ott mindenki engem bámult. Sebaj. :D

Délután semmi különös nem történt, este megjöttek a szomszéd kölkök, zenét bömböltettek meg italozgazzak. Sebaj.

Szombat - eszméletlen meleg volt, 39-et mutatott a teraszon lévő hőmérő. Hajat mostam, 2 perc alatt megszáradt a napon. Nem nagyon mertem már napozni, még kinéznének a Jobbik gyűlésen ;)

Persze a Balaton meg hideg volt, huszonpár fokos. Úgyhogy csak később mentem le a strandra. Gondoltam olvasok, levettem egy könyvet a polcról, kimászott belőle egy méretes pók. Na, ebből én nem kérek - raktam is vissza a könyvet a polcra. Benyomtam a zeném. Délután strand. Este fasz szomszédok zenét hallgattak, ismét. Sebaj.

Vasárnap, hétfő - semmi olyan, ami addig ne történt volna.

Kedd - Fél hetes busszal feldöcögtem Pestre. Ennyi. Itt vagyunk most. A kövi posztban a mai napomról írok.

süti beállítások módosítása