Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Várakozom

2011.09.19. 23:21 | Alonzo | komment

Békésen várok,

 

... míg Eszti befejezi a saját leckéjét, és utána elmagyarázza nekem az enyémet... Ugyanis Jugo Szláv atya 3 példát adott fel házinak, amiből csak egy ment magamtól. Szint...

Aztán kijöhetne már a DW évad 11-es részének a magyar felirata, mert akkor várakozás alatt megnézhetném a dokit. De persze nem jön ki, így a várakozás alatt - jobb híján - várakozom. Várakozás a várakozásbanDominic Cobb ezen tuti beszarna.

Az az érdekes, hogy most nem írok semmiről és mégis írok valamiről. Paradoxon. Dox valószínűleg egy település, és amikor valami rendellenes vagy nemkívánatos dolog történt ott, akkor bemondták a hírekben, hogy "Para Doxon"... aztán átment a köztudatba. Mint a Leiterjakab.

Az imént linkelt szócikk nagyon tanulságos, alapműveltséghez lesztek szívesek elolvasni.

Wikipédiáról jut eszembe: utóbbi időben újra megszálltam a Tudakozót és csak úgy ontom a válaszokat. Tök rendi vagyok, hogy erre is juttatok időt a Bővebbenezés, sorozatnézés, tanulás mellett. Rendi, mint a gyűlés meg az alkotmány.

Jávor Karcsi feljött facebookra éjnek idején. Inkább aludna, hisz holnap vele lesz óránk. Lesz magyaróránk is Hildebrand királlyal, amin beszélgetni fogunk. Elég orális lesz. Mint egy orális keksz.

Aztán angol, hittan Győző atyával, aki női lakk-saruban jár. Valszeg abból indul ki, hogy Jézusnak sem volt nője, akkor biztos pasija volt. Threesome-ban nyomták az Atya, a Fiú, meg a Szentlélek.

Lesz még fizikánk, no meg persze a matek. Ma te, ma én, ma ti, ka.

Asszem felhagyok ezzel az őrültködéssel. És várok tovább türelmesen. Vagy erődök? Kastélyok? Inkább szimplán csak várok...

Címkék: agymenés eszter szentantal
süti beállítások módosítása