Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Végleg itthon

2011.07.13. 17:04 | Alonzo | komment

Na, megjártam a fővárost.

 

Furcsa volt belegondolni, miközben a BKV üléseit és padlóit koptattam, hogy pár órája még a Balatonon voltam, majdhogynem napi 24-ben fürdőruhában. Jól megnéznének az emberek, ha csakúgy, póló nélkül fürdőnaciban lennék. Fenyvesen is azt tették, pedig bázzeg az egy üdülőfalu.

Megyek az aluljáróban, automatikusan veszem el a szórólapot a nőtől, aki a pofámba nyújtja. Egy képeslap, asszem valami panda van rajta. A nő megállít: „Nem bánnád, ha feltennék egy-két kérdést?” - Reflexszerűen jön a válasz: „Elnézést sietek.” Mire a nő: „Ja, akkor azt add vissza légyszíves!” Ehh...

süti beállítások módosítása