Magamról

Zoli vagyok, 16 éves és meleg - már meggyógyultam - hetero vagyok... Pesten lakom és a szentendrei Szent Antal Nimród Gimnáziumba járok. Az életem meghatározó elemei:

× Két apukám van, Johnny és Kalef.
× Szerelmes vagyok jóban vagyok egy Krisztián nevű fiúval.
× A legjobb lánybarátaimról itt olvashattok.

× Tanáraimról itt emlékeztem meg.
× Meg itt.
× Meg itt is.

Itália földjén S01E03

2011.07.18. 23:31 | Alonzo | komment

Mai program:

Felkelés, eső, autóbaszállás, eső, megállás pizzázás, autózás esőben, Pordenone, autózás esőben, Gemona, autózás haza, természetesen esőben. Mondanom se kell, fene nagy szerencse volt, hogy mindig csak akkor esett, amikor kocsiban voltunk.

Tegnap amúgy jártam 1800 méter magasan, onnan ereszkedtünk le Saurisra, ami szintén bőven 1000 méter feletti helység. Vicces, hogy a Kékes tető ilyen alacsony. Na, de szeressük inkább a hazánkat, meg legyünk lokálpatrióták. Hm...

Csókdoslak titeket: Alonzo 

süti beállítások módosítása